Bedenktijd
Natuurlijk hopen wij dat de producten naar wens zijn. Mocht je toch niet tevreden zijn dan kun je het product, binnen 14 dagen na ontvangst, ruilen of retourneren. Dit kan zonder opgave van reden. De retourkosten zijn voor de klant. Voor gepersonaliseerde producten gelden andere voorwaarden. Omdat deze producten volgens de door jou ingevoerde specificaties gemaakt worden, is het herroepingsrecht dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief. Lees meer over retourneren.
Na annulering heb je 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten, binnen 14 dagen na ontvangst, teruggestort.
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Natuurlijk hopen we dat je tevreden bent met de producten. Indien een artikel niet voldoet aan je verwachting, in de zin dat er iets niet volgens bestelling is geleverd, stuur dan eerst een mail naar contact@studiolicious.nl en omschrijf je klacht zo duidelijk mogelijk. We zullen er dan alles aan doen om dit op te lossen.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.